Το τέλος της τέχνης στον Αντόρνο και τον Ντεμπόρ

Περιεχόμενα

Πρόλογος στην ελληνική έκδοση
Ι. Πολιτική του Θεάματος - Θέαμα της Πολιτικής
Για την επικαιρότητα της θεωρίας του Γκυ Ντεμπόρ
II. Sic Transit Gloria Artis
Το τέλος της τέχνης στον Αντόρνο και τον Ντεμπόρ
III. Ήταν οι καταστασιακοί η τελευταία καλλιτεχνική πρωτοπορία;
IV. Γκυ Ντεμπόρ: Ένας συγγραφέας σαν όλους τους άλλους;

Λέξη/κλειδί
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ
ΚΩΔΙΚΟΣ
JAP02002
ΣΕΛΙΔΕΣ
104
Γλώσσα
Ελληνικά
Αριθμός αντιτύπων
1
Ψηφιακό αρχείο
Off
Μεταφραστής
Τόπος έκδοσης
Θεσσαλονίκη
Αριθμός έκδοσης
1
Οπισθόφυλλο

Αφομοιώθηκε λοιπόν ο Γκυ Ντεμπόρ, όπως πάντοτε φοβούνταν οι ορθόδοξοι οπαδοί του ή όπως εύχονταν εκείνοι που θεωρούσαν ότι είναι αδύνατο να ζήσει κανείς όλη του τη ζωή ενάντια στο «θέαμα»; Το σίγουρο είναι ότι δεν είναι πια «παράνομος» συγγραφέας, κάθε άλλο μάλιστα. Έχει γίνει όμως ένας συγγραφέας «σαν όλους τους άλλους», κλειδωμένος στο κάλπικο πάνθεον των «κλασικών μοντέρνων»;
Συνεξετάζοντας τις απόψεις του Ντεμπόρ για τις καλλιτεχνικές πρωτοπορίες και το «τέλος της τέχνης» με αυτές του Τέοντορ Αντόρνο, ο Άνσελμ Γιάππε ξαναθέτει το ερώτημα.