Προλεγόμενα
I. Η ανάπτυξη
II. Ο ελιγμός
III. Η μάχη
IV. Η εκμετάλλευση
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
Κανόνες του Παιχνιδιού
Επεξηγηματικά Σχεδιαγράμματα
. . . Η αντίληψη της ιστορίας ως παιχνίδι -που μπορεί να είναι ένα πολύ σοβαρό παιχνίδι, ένα παιχνίδι δυνάμεων- οδήγησε το ενδιαφέρον του Ντεμπόρ, όλο και περισσότερο, στη "στρατηγική", με την αυστηρά στρατιωτική έννοια του όρου, αλλά και ως επιστήμη της αξιολόγησης των δυνάμεων, των ευκαιριών, των ανθρωπίνων παραγόντων, που παρέχει στους "διοργανωτές του παιχνιδιού" την ευκαιρία να ξεδιπλώσουν την ευφυΐα τους. Ο ίδιος χαρακτηρίζεται ως αρχηγός της στρατιάς της ανατροπής και στην ταινία του in girum, αφθονούν οι στρατιωτικές μεταφορές και οι εικόνες μαχών. Μερικά χρόνια νωρίτερα, ο Κλαούζεβιτς είχε ήδη γίνει ένας από τους συχνότερα αναφερόμενους από τους καταστασιακούς συγγραφείς και οι εκδόσεις Champ Libre ανέλαβαν την έκδοση των απάντων του, όπως και άλλων κλασικών δοκιμίων στρατηγικής. Ο Ντεμπόρ επινόησε ένα "Παιχνίδι του Πολέμου", που κυκλοφόρησε σε διάφορες παραλλαγές και δημοσίευσε μιαν υποδειγματική παρτίδα που έπαιξε με την Αλίς Μπέκερ-Χο. . .».