ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Περιεχόμενα

Μέρος Πρώτο
Εθνικισμός και νεωτερικότητα

Μέρος Δεύτερο
1. Γενικά ζητήματα
2. Το αριστερό Αφηγηματικό άλλοθι:
Η περίπτωση της Χαμένης άνοιξης
3. Ο ρόλος των μέσων μαζικής επικοινωνίας

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ
ΚΩΔΙΚΟΣ
DOK01003
ΣΕΛΙΔΕΣ
107
Γλώσσα
Ελληνικά
Αριθμός αντιτύπων
1
Ψηφιακό αρχείο
Off
Τόπος έκδοσης
Αθήνα
Αριθμός έκδοσης
1
Οπισθόφυλλο

Χρειαζόταν φαίνεται ένα γεγονός όπως η εκρηκτική επανεμφάνιση του εθνικισμού στην Ευρώπη για να αποκαλυφθεί πόσο επικίνδυνα οφελής ήαν η θεωρία περί του  «τέλους της ιδεολογίας».

Αυτό το βιβλίο προέκυψε ως διπλό αποτέλεσμα ενός φόβου κι ενός πείσματος. Ο πρώτος αφορούσε τον κίνδυνο να εμπλακεί η Ελλάδα σε πόλεμο κυρίως με δική της ευθύνη, και το δεύτερο το στοίχημα που αντιμετωπίζει σήμερα η κοινωνική θεωρία: Να παραμείνει μια καθαρά ακαδημαϊκή υπόθεση και κατά συνέπεια να καταδικαστεί στην απώλεια της οποιασδήποτε σπουδαιότητας, ή να αποπειραθεί να ξαναγίνει αυτό που κάποτε υπήρξε: μια ιδεολογική, δηλαδή πολιτική, παρέμβαση.