«Ακούστε καλά τι λενε οι φοιτητές...»

Υπότιτλοι
Μια ανταγωνιστική έρευνα για το λόγο και τη δράση των φοιτητών στο κίνημα του 2006-2007
Περιεχόμενα

Εισαγωγή
Μέρος Α' - Περί μεθόδου ο λόγος

1. Το σημείο μηδέν της μεθόδου

2.Παρουσίαση του ερωτηματολογίου

3.Η ταυτότητα της έρευνας

Μέρος Β' - Οι άξονες της ανάλυσης

4. 1ος άξονας  - Η φοιτητική συνθήκη

5. 2ος άξονας - Οι αντιληψεις για την εκπαιδευτική αναδιάρθρωση

6. 3ος άξονας - Οι οργανωτικές μορφές των κινητοποιήσεων

7. 4ος άξονας - Ανάδειξη πρωτοτύπων πρωτοβουλιών αγώνα

8. 5ος άξονας. Η αποτίμηση των γεγονότων

9. 6ος άξονας. Η υποκειμενική εμπειρία του φοιτητικού αγώνα

Μέρος Γ' - Συμπεράσματα

Συμπεράσματα

Παράρτημα

 

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ
ΚΩΔΙΚΟΣ
SYL00013
ΣΕΛΙΔΕΣ
125
Γλώσσα
Ελληνικά
Αριθμός αντιτύπων
4
Ψηφιακό αρχείο
Off
Τόπος έκδοσης
Αθήνα
Αριθμός έκδοσης
1
Οπισθόφυλλο

Πριν τρία περίπου χρόνια μια φοιτητική διαμαρτυρία ενάντια στις αλλαγές που προωθούσε στην τριτοβάθμια εκπαίδευση η τότε κυβέρνηση, εξαπλώθηκε στο σύνολο σχεδόν των ανώτερων και ανώτατων σχολών, βγάζοντας στο δρόμο, για ένα περίπου χρόνο, ένα μεγάλο κομμάτι φοιτητών και φοιτητριών... Το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας είναι το προϊόν ενός πολιτικού σχεδίου, που αφορά τη φοιτητική κινητοποίηση του 2006-2007. Το σχέδιο αυτό συνίσταται σε μια απόπειρα για διερεύνηση αυτής της κινητοποίησης... Με σκοπό λοιπόν να ερευνήσουμε την συγκεκριμένη κινητοποίηση και την υποκειμενικότητα που εκφράστηκε στα πλαίσιά της, την υποκειμενικότητα δηλαδή που συμμετείχε σ' αυτήν την κινητοποίηση. Με σκοπό να υπεισέλθουμε σε μια βαθύτερη κατανόηση των αιτιών αυτής της κινητοποίησης, κόντρα στις κυρίαρχες παραστάσεις και λόγους που την συνόδευσαν από την αρχή ως το τέλος της. με σκοπό να αναδείξουμε πλευρές αυτής της κινητοποίησης που θεωρούσαμε σημαντικές και να τις κυκλοφορήσουμε τόσο μέσα στο φοιτητικό χώρο, όσο κι ευρύτερα. Με σκοπό να έρθουμε σε επαφή με το νέο υποκείμενο που αναδύθηκε από αυτή την κινητοποίηση, με τους αγωνιζόμενους φοιτητές και φοιτήτριες δηλαδή, αλλά και με στόχο να "ερευνήσουμε την ίδια την έρευνα", να πειραματιστούμε δηλαδή με μια terra incognita για μας πτυχή του κοινωνικού ανταγωνισμού, αποφασίσαμε την διενέργεια μιας ανταγωνιστικής έρευνας στην συγκεκριμένη φουρνιά φοιτητών και φοιτητριών, που βίωσαν την εμπειρία αυτού του κινήματος.