ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
11| ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ «ΙΣΤΟΡΙΕΣ»
131 ΠΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Α. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
151 Υπόθεση εργασίας, Ερωτήματα
21 | Πλάνο κεφαλαίων
23 | Βιβλιογραφικό Πλαίσιο
Β. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
29 | Εκλεκτική συγγένεια
35 | Οι αναρχικοί
36 1 - 0 αναρχισμός ως ιδεολογία
38 | - Χαρακτηριστικά και ρεύματα του (κλασικού) αναρχισμού
501 - Πέρα από τον κλασικό αναρχισμό: Τα νέα και σύγχρονα αναρχίζοντα κοινωνικά κινήματα
53 | -Μεταναρχισμός/Νεοαναρχισμός
55 | - Μορφές του αναρχισμού (Α) και του ελευθεριακού μαρξισμού (Ε/M) Ο πολιτικός Φρειδερίκος Νίτσε
591 - Ο φιλόσοφος και η παρακαταθήκη του
621 - Ο Νίτσε ως πολιτικός στοχαστής
66 | Ερμηνευτικό Πλαίσιο
79 | Επιλέγοντας τα ιστορικά γεγονότα του αναρχισμού
Γ. Ο ΝΙΤΣΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ – ΘΕΜΕΛΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΚΛΕΚΤΙΚΗ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ
85 | Ο Νίτσε στον αναρχισμό (Α) και στον ελευθεριακό μαρξισμό (Ε/Μ)
105 | Ο αναρχισμός στον Νίτσε
Δ. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
127 | Ο Νίτσε και ο Δεκέμβρης
133 | Το ιστορικό υπόβαθρο του Δεκέμβρη
147 | Οι συμβατικές προσλήψεις της εξέγερσης του Δεκέμβρη και οι ανεπάρκειές τους/ Η αναρχική ανάγνωση
162 1 0 Δεκέμβρης ως Μπακουνική εξέγερση
166 | Οι τρεις μεταμορφώσεις της Δεκεμβριανής εξέγερσης
185 | Μια Νιτσεϊκή κριτική σύνοψη του '08
189 | ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
196 | ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
"Στην ξεχωριστή αλληλογραφία που διατηρούσε με τον Πιοτρ Κροπότκιν και τον Φρίντριχ Νίτσε, ο διακεκριμένος κριτικός λογοτεχνίας Γκιόργκ Μπράντες δεν κατάφερε να πείσει κανέναν από τους δύο ότι είχαν κάτι να κερδίσουν, ο ένας από το έργο του άλλου. Από την πλευρά του, ο Κροπότκιν θεωρούσε τον Νίτσε τοξική επιρροή τα σαγηνευτικά πεζογραφήματά του αποπροσανατόλιζαν τους αναρχικούς, οδηγώντας τους στις πιο εξοργιστικές πράξεις προκειμένου να βιώσουν την έξαψη της παραβατικότητας. Απαντώντας στην πρόταση του Μπράντες, να αναθεωρήσει ο Νίτσε τη δριμεία κριτική του στον αναρχισμό και να δώσει στον Κροπότκιν μια δεύτερη ευκαιρία, ο Νίτσε επέλεξε να παραμείνει σιωπηλός.
Το βιβλίο συζητά την εκλεκτική συγγένεια μεταξύ αναρχισμού και Νίτσε στην ιστορία των ιδεών και υιοθετεί ένα νιτσεϊκό, αναρχικό πρίσμα, για να εξερευνήσει τον αναρχικό ακτιβισμό, με παράδειγμα, την εξέγερση στην Αθήνα, το Δεκέμβριο του 2008. Μας καλεί να παραμερίσουμε όλα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε για τον Νίτσε και τους αναρχικούς και μ' αυτόν τον τρόπο προσφέρει νέες προοπτικές και για τους δύο.
Το Νίτσε & Αναρχισμός δεν θρηνεί μια χαμένη ευκαιρία για φιλοσοφικό προβληματισμό· αντίθετα, διασώζει θαρραλέα μια σχέση και ανοίγει νέες προοπτικές πολιτικής δράσης." (Από τον πρόλογο της Ruth Kinna)