ΠΡΟΛΟΓΟΣ
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ: Γενικά προβλήματα
Τί εἶναι ἡ ἐκπαίδευση τῶν ἐνηλίκων
Ἡ ἐκπαίδευση τῶν ἐνηλίκων στὴν ᾿Ελλάδα
*Η δυνατότητα μαθήσεως τῶν ἐνηλίκων
*Ο δάσκαλος τῆς ἐκπαιδεύσειος τῶν ἐνηλίκων
Τὸ Κέντρο Ενηλίκων
Ποιοὶ μποροῦν νὰ βοηθήσουν τὰ δάσκαλο
Περιεχόμενο καὶ πρόγραμμα
Α' "Η καταπολέμηση τοῦ ἀναλφαβητισμοῦ καὶ ἡμιαναλφαβητισμού
Σπουδαιότητα Μέθοδος
Τὸ ἀλφαβητάρια γιὰ ἐνηλίκους
Β' Γενικὴ ἐκπαίδευση
Γλωσσικά μαθήματα
Αριθμητική
Ιστορία
Γεωγραφία Φυσική, Χημεία, 'Αστρονομία
Γεωλογία, Βοτανική, Βιολογία, Ανθρωπολογία Αγωγή τοῦ πολίτου καὶ ἠθική Αγωγή - Θρησκευτική αγωγή
Γ΄ Τεχνικὴ ἐκπαίδευση
Γεωργικὴ ἐκπαίδευση
'Εκπαίδευση ύγιεινῆς
Οικιακή Εκπαίδευση
Πρακτική ἐκπαίδευση
Δ' Διασκεδάσεις - Σπόρ
Οἱ κανόνες τῆς καλῆς παιδαγωγικῆς
Οἱ διάφορες μέθοδοι διδασκαλίας
Τὸ ἀπὸ καθ' ἔδρας μάθημα
Η ερώτηση
Η παρατήρηση
Ο πειραματισμός
Ἡ ἐπίσκεψη
Η συζήτηση μέσα στὶς ὁμάδες
Εφαρμογὴ τοῦ προγράμματος
'Ακαμψία στη μέθοδο διδασκαλίας
Ευελιξία στὴ μέθοδο διδασκαλίας- Τὰ κέντρα διαφέροντος
Κέντρο διαφέροντος γεωργικῆς φύσεως
Κέντρο διαφέροντος γύρω ἀπὸ τὴν ὑγεία
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ: Τὰ ὀπτικο-ἀκουστικά μέσα
Τι είναι
Πλεονεκτήματα
"Όρια
῾Ο ρόλος τους
᾿Αντικείμενα
Μακέττες καὶ μοντέλα
"Αργιλλος - Πλαστελίνη
Χαρτοπολτὸς καὶ χαρτοτεχνικὴ
Η φωτογραφία
Η σειρὰ εἰκόνων
Το σχέδιο
Τὸ σχῆμα
Γραφικές παραστάσεις καὶ διαγράμματα
῾Ο μαυροπίνακας
*Ο πίνακας τοιχοκολλήσεων
῾Ο φανελλογράφος
Κατασκευή
Χρησιμοποίηση τοῦ φανελλογράφου στὴ διδασκαλία τῆς ἀναγνώσεως
Χρησιμοποίηση τοῦ φανελλογράφου στὴ γενικὴ καὶ τεχνικὴ ἐκπαίδευση
Ἡ ἀφίσσα
Πῶς θὰ σχεδιάσετε τὰ γράμματα
Προβολή σταθερῶν εἰκόνων
Ταινίες σταθερῶν εἰκόνων ποὺ μποροῦν νὰ πραγματοποιηθοῦν ἀπὸ τὸ δάσκαλο
Σταθερὲς εἰκόνες ἰχνογραφημένες
Ταινία σταθερῶν εἰκόνων μὲ ὁμιλία
Η ταινία
Τὸ μαγνητόφωνο
Τὸ ραδιόφωνο
Τὸ πὶκ - ἄπ
Η τηλεόραση