Πρόλογος
Εισαγωγή
ΚΕΦΑΛΑΙΟ A
Παγκοσμιοποίηση: Από τον πολυκεντρικό ιμπεριαλισμό στους ασταθείς υπερεθνικούς συνασπισμούς εξουσίας
1. Η νέα φάση της Επιχείρησης Αναδιάρθρωσης.
2. Δομές και κέντρα εξουσίας
3. Μια άρνηση που παγκοσμιοποιείται.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ в
Δομές Κοινωνικού Ελέγχου και Αλλοτρίωσης
1. Κυρίαρχες Δομές
α. Κράτος
β. Οικονομία
γ. Η Σύμπλεξη.
2. Χειραγωγικοί Μηχανισμοί
α. Κόμματα.
β. Συνδικάτα
γ. Θρησκεία- Εκκλησία
δ. Σχολείο- Εκπαίδευση.
3. Επιτήρηση και Μοναξιά
4. Μικροδομές Κοινωνικού Ελέγχου.
5. Επιχείρηση Μετάλλαξης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
Ανθρώπινη Οντότητα
1. Άνθρωπος: Συμπαντική Οντότητα και Μοναδικότητα.
α. Ελευθερία
β. Διαλογισμός
γ. Δημιουργικότητα.
2. Ανθρώπινη Οντότητα και Βία
α. Ένστικτα και Βία
β. Ανθρώπινη Οντότητα και Βία
γ. Κοινωνιολογία της Βίας.
3. Από την ατομική άρνηση στη συγκρουσιακή συλλογική οντότητα.
Γενικά
α. Η Αναρχική Συλλογικότητα
β. Η δράση της Συλλογικότητας
γ. Διάχυση- Διασύνδεση.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ
Στην Αυγή του 21ου Αιώνα
1. Κατάσταση Κοινωνικού Συναγερμού και Κινηματικής Βίας 162
2. Συνεργασία - Αλληλεγγύη.
3. Για ένα Αντεξουσιαστικό Εξεγερτικό Μέτωπο.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ
1. Αναρχικοί και Μαρξισμός.
2. Αγωνιστική Αλληλεγγύη
3. Δίκη ΕΟ 17Ν: Η δική μας μαρτυρία 189 193
4. Δήλωση Παραίτησης μάρτυρα.
5. Για ένα Μέτωπο Κοινωνικής Ανατροπής
Θύμα μιας εξωτερικά επιβεβλημένης μαζικοποίησης, ο σημερινός άνθρωπος, αδυνατώντας να συνευρεθεί με άλλους ομοίους του σε συλλογικότητες σύνθεσης , ξεσπά, όχι σπάνια, σε εκ πρώτης όψεως άλογες / ανορθολογικές εκφράσεις μαζικής - και σε αρκετές περιπτώσεις ατομικής - βίας. Είναι η βία των αλλοτριωμένων που όλο και συχνότερα και με μεγαλύτερη ένταση εκδηλώνεται. Είναι το μίσος και η οργή που μετατρέπονται σε βία. (...) Το πρόβλημα που σε κάθε περίπτωση τίθεται είναι πως η Αναρχική Παρέμβαση, η δική μας παρέμβαση, ατομική και συλλογική, θα συνδεθεί και θα λειτουργήσει στα πλαίσια αγωνιστικών μετώπων κοινωνικής αμφισβήτησης, συμβάλλοντας στη συγκρότηση, διεύρυνση και ριζοσπαστικοποίησή τους.
...διαμορφώνεται μια "Νέα Τάξη" πραγμάτων που χαρακτηρί ζεται από την επιβολή ενός ολοκληρωτικού καπιταλισμού που ε ξελίσσεται σε πλανητικό/σφαιρικό ολοκληρωτισμό και με ομο γενοποιητική διάθεση τείνει να καλύψει, κατά τρόπο απόλυτο και επιβλητικό, κάθε γωνιά του πλανήτη, ασκώντας τον έλεγχο - στρατιωτικό - οικονομικό πολιτικό μέσω ασταθών υπερεθνικών συνασπισμών εξουσίας και μηχανισμών όπως οι G8, η Παγκόσμια Τράπεζα, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου, η NAFTA, η Ευρωπαϊκή Κομισιόν, ο ΟΗΕ, το ΝΑΤΟ.
Το κεντρικό ερώτημα που επιτακτικά προβάλλει είναι: μπο- ρεί η στις σημερινές συνθήκες αναδιάρθρωση των δομών και όρων εκμετάλλευσης και κυριαρχίας να αποτρέψει κάθε ποιοτική εξέλιξη και κοινωνική έκρηξη
ή οι δυνάμεις και οι τάσεις που θα εκφραστούν και μέσα α πό μια επαναστατική ανατροπή, εξακολουθούν να υφίστανται και να δρουν;
Το Σίατλ, η Πράγα, το Γκέτεμποργκ, η Γένοβα, η Θεσ- σαλονίκη αποτέλεσαν τους σταθμούς ανάδυσης και ανάπτυξης ενός κινήματος, μιας άρνησης που, όσο κι αν χτυπήθηκε και πολύμορφα υπονομεύτηκε, ενέγραψε υποθήκες και ανέδειξε δυνατότητες και προοπτικές.
Η σημερινή αυθόρμητη και εξωτερικά ανορθολογική σύ γκρουση, παραμένοντας ανεξέλεγκτη, μπορεί να εξελιχθεί σε ουσιαστικά “ορθολογική", παίρνοντας το χαρακτήρα γενικευμένης Αντεπίθεσης.
...Είναι σήμερα που η ανάπτυξη των Κοινωνικών Μετώπων Πάλης σε Μέτωπα Αντεξουσιαστικά Εξεγερτικά γενικευμένης Αντεπίθεσης με στόχους συνολικής απελευθέρωσης, αποτελεί σταθερό πρόταγμα κάθε ανθρώπου που επιμένει να παραμένει άνθρωπος και να διεκδικεί την ανθρωπινότητά του...